Lillehammer  Veterankorps
LILLEHAMMER VETERANKORPS
 •    • OM LVK    • TERMINLISTE 2021    • DUGNADER    • STYRET    • MEDLEMMER    • INFO OG SPILLEOPPDRAG    • BILDER    • STØTTEMEDLEMSSKAP

STØTTEMEDLEMSSKAP

Snarveier:

Bli støttemedlem i Lillehammer Veterankorps

Visste du at du kan være støttemedlem i Lillehammer Veterankorps?

Korps er en bra arena for barn, unge og eldre hvor både musikalske og menneskelige egenskaper utvikles. Korps handler om samspill i ordets rette forstand. De eldste i korpset veileder de yngre, og generasjoner lærer hverandre å kjenne. Ansvarsfølelse utvikles og sosiale egenskaper blir stimulert. Korps er også en livslang hobby du aldri blir for gammel til, og en hobby uten reservebenk. Her er alle på banen sammen og samtidig, uavhengig av alder, kjønn og andre sosiale parametere.

Hvorfor støtte korpset vårt?

Lillehammer Veterankorps er et svært aktivt korps som er mer etterspurt enn det korpset klarer å oppfylle. Korpset stortrives når vi kan vise oss frem i gatene på Lillehammer 17-mai og ved andre anledninger gjennom året.

Det er svært kostbart å drive korps.

Dirigent, instrumenter, uniformer og noter er ting som gjør stort innhugg i økonomien vår
Kostnadene finansieres i hovedsak ved kontingenter og dugnadsarbeid, men vi ser at det blir vanskeligere å dekke inn de stadig økende kostnadene, kun ved frivillig arbeid.
Som støttemedlem i Lillehammer Veterankorps forplikter du deg ikke til noe som helst, men du vil fra tid til annen få informasjon om konserter og arrangementer via e-post.

Det er ingen bindingstid på støttemedlemskap, og oppsigelse kan skje når som helst.
Et støttemedlemskap hos oss koster 200 kr i året.

Vipps: 24850
Kontonummer: 2000.20.80029

Oppgi gjerne navn og e-post i betalingen, slik at vi kan sende deg informasjon om konserter og opptredener.

*Det kan nevnes at støtten er en gave til en ideell organisasjon og kan trekkes fra på selvangivelsen dersom beløpet er kr 500.- eller mer per år.